loading...
شاد بودن
باران بازدید : 213 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (3)

لاکپشت یا خرگوش؟

آیا شما هم پس از 8 روز دویدن برای کسب تناسب اندام این کار را ترک می کنید؟زیرا هنوز اضافه وزن دارید؟

آیا بعد از چند ماه یادگیری پیانو را کنار می گذارید؟ زیرا فقط یکی دو آهنگ را یاد گرفته اید؟

اثر مرکب را با ما بیاموزید:

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید و البته باید عضو شوید

همراه با ثبات من سپاسگزارم که اونقدر برای حس خوبت ارزش قایلی که مسیر عضویت رو طی می کنی.و همراه خوب من میشی
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهه در تاریخ 1394/12/17 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
این نظرونوشتم که بگم خیلی حوصله داشتم
ولی هرچی نام کاربریم رومینوشتم
میگف صحیح وارد کنید
بیشتربرای ازار دادنه تاازمودن صبرمردم
پاسخ : سلام ببخشید نمی دونم چرا اینطور شد.

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/12/16 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

سلام مطلب خیلی خوبی بود من واقعا اثر مرکب رو قبول دارم اگه بخوام اثر مرکب رو توی ی جمله خلاصه کنم میشه: موفقیت مجموعه ای است از گام های کوچک روزانه...
ممنون
پاسخ : خوشحالم که دوست داشتید.بله موافقم

این نظر توسط raha در تاریخ 1392/12/26 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

چقدر اینجا رو پیچیده کردین..ثبت نام..هزار جور کد امنیتی..ادم باید خیلی با حوصله باشه تا اخرش بره...یه ذره راحت تر کنید
این مطلبتون هم خیلی جالب بود انشالله به کار بگیرم
پاسخ : سلام سعی میکنم راحتترش کنم . و البته سعی من بر این هست که افراد با حوصله و مصمم رو با خودم شریک کنم. چون این وبلاگ مجموعه ای خواهد شد از تجربیات شخصی خودم و کتابهایی که خوندم و صداهایی که گوش دادم و البته میخوام همراهان خوبی با من در این سایت که سایت خودشون هم خواهد شد داشته باشم. ممنون از اینکه برای حال خوب خودت وقت گذاشتی.و سپاس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر دوست دارید کاری برای شاد بودن خود انجام دهید.اینجا وبلاگ خوبی است. جای خوبی آمده اید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    خرید شارژ مستقیم و و خرید رمز شارژ سیم کارت های اعتباری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 2,663
  • بازدید کلی : 86,591
  • کدهای اختصاصی