loading...
شاد بودن
باران بازدید : 912 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

















قسمتی از گزارش دلچسب را با هم بخوانیم

خبرگزاری میراث فرهنگی - گردشگری

 آئین شب یلدا مبتنی بر ایزد مهر است؛ یلدا شب تولد خورشید شکست ناپذیر، مهر یا میترا محسوب می‌شود که به معنای عشق و خورشید است و پیروان میترائیسم از حدود 5 هزار سال پیش از میلاد مسیح آن را جشن می‌گرفتند؛ در این بین یک سوال مطرح می‌شود و آن این است که آیا ماهیت مشابه و نیز فاصله زمانی نزدیک دو آئین کریسمس و شب یلدا یک تصادف صرف است؟ طرح همین سوال بود که پیشتر درباره احتمال ریشه داشتن جشن کریسمس در ایران باستان حدس و گمان‌هایی را مطرح کرد.
 
بر اساس کتاب انجیل، عیسی مسیح (ع) در روز ششم ژانویه به دنیا آمده و برگزاری جشن تولد او در تاریخ 25 دسامبر ممکن است تحت تاثیر نفوذ فرهنگ میترائیسم ایران باستان باشد. در افسانه‌های قدیمی پارسی، میترا، خدای عشق، دوستی و نور یا خدای خورشید در این شب طولانی به شکل معجزه آسایی از یک تکه سنگ در کنار یک رودخانه یا نهر خلق شده‌است.
 
بقیه در ادامه ی مطلب
باران بازدید : 917 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)



یکبار هم که شده خانه تکانی را با این روند انجام دهید

 


-لیست همه ی کارهایی را که باید برای خانه تکانی انجام دهید را بنویسید

این لیست می تواند شامل:

-
تهیه مواد شوینده


تعیین فرد یا افرادی که قرار است به شما کمک کنند یا برای چند روز استخدام شوند


کارهایی که می خواهید انجام دهید

مثلا تمیز کرده پنجره و دیوار و درها

کمد

شستن ملحفه ها

شستشوی قالی و کف پوشها

-تعیین مکانهایی که باید خانه تکانی شوند

حیاط

اتاق پذرایی

اتاق خواب

هال

آشپزخانه

همه و همه را بنویسید


تعیین کنید کار خانه تکانی باید تا چه روزی تمام  شود؟و هر یک از موارد در چه روزی انجام شود.

پیشنهاد من این است جوری برنامه ریزی کنید که حداقل ده روز مانده به عید کار خانه تکانی تمام شده باشد و بتوانید با خیال راحت به کارهای مورد علاقه ی آماده شدن برای سال نو بپردازید

برای انجام هر کدام از موارد لیستان روزی را تعیین کنید. برنامه ریزیتان را با توجه به توانتان و برنامه های دیگری که دارید انجام دهید.

پس شما قرار است تا 19 اسفند خانه تکانی را تمام کنید

اولویت بندی تان را اینگونه انجام دهید:

آنها که سخت تر است و آنها که مهمتر است در بالای لیست قرار دهید.

باران بازدید : 792 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)


روز بیست و هفتم : آیینه‌ی شگفت‌انگیز

ظاهر موجودات هماهنگ با احساسات‌شان دچار دیگرگونی می‌شود و از این روست که ما افسون و زیبایی را در آنها می‌بینیم، حال آن که در حقیقت افسون و زیبایی در درون ماست.
جبران خلیل جبران (۱۸۸۳ – ۱۹۳۱)
شاعر و هنرمند


شما می‌توانید بقیه‌ی عمرتان را در شرایطی بگذرانید که برای دیگرگونیِ دنیای اطراف‌تان تلاش داشته باشید و آن را به همان شکلی که دوست دارید تغییر دهید، مشکلات را یکی پس از دیگری پی بگیرید و آنها را سامان ببخشید، از افراد یا شرایط شکایت کنید و هیچ‌گاه در زندگی‌تان به موفقیت نرسید و آرزوهاتان برآورده نشده است. ولی وقتی قدرشناسی را سرمشق زندگی قرار می‌دهید، همه چیز در زندگی‌تان به صورت شگفت‌انگیزی تغییر می‌کند. دنیای شما به صورت فوق‌العاده‌ای دیگرگون خواهدشد چراکه شما تغییر کرده‌اید و چیزی هم که جذب می‌کنید عوض می‌شود.

در واژه‌های الهام‌بخش گاندی و در شعرهای ترانه‌های مایکل جکسون به ما الهام می‌شود که بخش «مردی در آینه» که صدها میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد، یکی از پیام‌های قدرتمند در تمام دوران دریافت می‌شد:

کسی را که در آینه است عوض کنید و دنیای شما عوض می‌شود.

اگر تاکنون ۲۶ تمرین را دنبال کرده‌اید، شما تغییر یافته‌اید! ولی با این حال گاهی اوقات کشف تغییرات در خودتان سخت است، لابد پیش از رفتن جلو آیینه، این تغییرات را در شادی‌تان احساس کرده‌اید، یا بهبود شرایط زندگی‌تان و یا دیگرگون شدن دنیای اطراف‌تان را دیده‌اید.

شما تاکنون نیروی قدرشناسی را برای خانواده‌تان یا دوستان، کار، پول، سلامتی،‌ آرزوها یا افرادی که روزانه در کنارشان قرار می‌گیرید به کار گرفته‌اید. ولی کسی که بیش از هر شخص دیگری به قدرشناسیِ شما نیازدارد خودتان هستید.

.
باران بازدید : 678 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز بیست و یکم
نتایج باشکوه

شما پیش از خوردن غذا، شُکر می‌کنید. ولی من پیش از هر کنسرت، اُپرا، بازیِ پانتومیم، گشودن هر کتاب، تماشای هر قطعه‌ی کمدی، نقاشی و هر بار فروبردن قلم در شیشه‌ی دوات، شکر می‌کنم.
جی. ک. چسترنون (۱۸۷۴-۱۹۳۶)
نویسنده

همه‌ی ما برای کارهایی که انجام می‌دهیم انتظار نتایج خیره‌کننده و عالی را داریم. گیلبرت کیت چسترستون نویسنده پیش از انجام هر کاری با تشکر کردن و با استفاده از قدرشناسی نتایج دلخواهش را تضمین می‌کرد.

بی‌تردید زمان‌هایی بوده است که پیش خودتان فکر می‌کنید: «امیدوارم که این کار به خوبی پیش رود» یا اینکه «امیدوارم وضعیت بهتر شود» یا اینکه «امیدوارم که به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس باشم». تمام این افکار به بیان امیدواری برای دستیابی به نتیجه‌ی خوب در یک موقعیت ویژه است. ولی زندگی اتفاقی و یا براساس شانس نیست. عملکرد تمامیِ قوانین جهان بر نظمی ریاضی‌وار استوار شده و این چیزی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.
..

باران بازدید : 456 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز نوزدهم
رد پاهای مثبت

هر روز صدها بار به خودم یادآوری می‌کنم که زندگیِ‌ درونی و بیرونی‌ام به کارکردِ افراد بسیاری وابسته است، چه مرده و چه زنده. باید تلاش کنم که ظرفیت آنچه را که به من ارزانی می‌شود، داشته باشم.
آلبرت اینشتین (۱۸۷۹-۱۹۵۵)
فیزیکدان و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل

انیشتین با این جمله‌ها به ما هدیه‌ای داده است که با اکتشافات علمیِ او برابری می‌کند. او یکی از رازهای مهم موفقیت‌اش را به ما معرفی کرده است. شکرگزاریِ هر روزه !

انیشتین الهام‌بخش تمرین امروز ماست و قرار است شما رد پای او را دنبال کنید تا موفقیت را به زندگیِ خود بیاورید. امروز شما مانند انیشتین واژه‌ی سپاسگزارم را صدبار خواهید گفت و این کار را با برداشتن یک صد گام انجام خواهیدداد. در حالی که ممکن است به نظر شما اینگونه باشد که برداشتن این صد قدم باعث تغییر در زندگیِ شما نخواهد شد، شما درخواهید یافت که این کار یکی از قدرتمندترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

خداوند امروز ۸۶۴۰۰ ثانیه به شما هدیه داده است. برای استفاده از هریک از این ثانیه‌ها باید بگویی: سپاسگزارم!
ویلیام اِی وارد (۱۹۲۱-۱۹۹۴) نویسنده

برای ایجاد رد پای مثبت، یک گام برمی‌دارید و همین که پاتان دوباره به زمین می‌رسد، در ذهن‌تان کلمه‌ی سپاسگزارم را می‌گویید و همین که پای دیگرتان به زمین می‌رسد بازهم می‌گویید سپاسگزارم. یک پا، سپاسگزارم، پای بعدی، سپاسگزارم، وبه همین ترتیب شما با برداشتن هر گام سپاسگزارم را می‌گویید.


باران بازدید : 1121 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز هجدهم
لیست کارهای انجام دادنی

دنیا پر از چیزهای شگفت‌انگیز است و منتظر شعور و سرعت انتقال ما مانده تا هوشمندانه رشد کند.
اِدن فیلپوتی (۱۸۶۲-۱۹۶۰)
رمان نویس و شاعر

وقتی به درستی به قدرشناسی فکر می‌کنید، درمی‌یابید که بهترین دوست‌تان است. او همیشه در کنار شماست، همیشه آماده است تا به شما کمک کند، هیچ‌وقت تنهاتان نمی‌گذارد و به شما پشت نمی‌کند و هرچه محکم‌تر به او تکیه دهید، بیشتر به شما کمک خواهد کرد و زندگی‌تان را از مواهب بیشتر سرشار می‌کند. تمرین امروز به شما می‌آموزد که بیشتر به قدرشناسی تکیه کنید، تا بتواند کارهای ارزنده‌ی بیشتری برای‌تان انجام دهد.

هر روز، در زندگی مشکلات کوچکی چهره نشان می‌دهد و نیاز است که آنها را حل کنید. گاهی اوقات اگر چگونگیِ راه حل مشکل را ندانیم ممکن است احساس درماندگی کنیم. شاید مشکل شما این باشد که برای انجام تمام کارهاتان وقتِ لازم را ندارید و به این خاطر متضرر می‌شوید چراکه در شبانه روز ۲۴ ساعت بیشتر وقت نداریم وبه این خاطر شما احساس می‌کنید که سرتان بسیار شلوغ است و یا به اصطلاح وقت سر خاراندن هم ندارید و به اندازه‌ی لازم اوقات فراغت ندارید. شاید در خانه باشید و مشغول مراقبت از فرزندان هستید و احساس خستگی و کلافگی می‌کنید ولی وسیله‌ای برای کمک به شما وجود ندارد. شاید با مشکلی روبرو هستید که نیاز به حل فوری دارد ولی شما راه‌حلی سراغ ندارید. شاید چیزی را گم کرده‌اید و تلاش‌تان را برای یافتن آن انجام داده‌اید ولی در این کار توفیقی نداشته‌اید. شاید چیزی یا کسی را لازم دارید مثل حیوان خانگی، پرستار خوب بچه، آرایشگر ماهر، یا دندانپزشک یا دکتری حاذق و برخلاف تلاش زیادتان نتوانسته‌اید آن را به دست آورید. شاید به خاطر آنکه کسی برای انجام کاری از شما درخواستی کرده ولی نمی‌دانید که چگونه به درخواست‌اش پاسخ دهید دچار مشکل هستید. شاید شما با کسی دشمنی و مشکل دارید ولی به جای یافتن راه‌حلی برای مشکل، شرایط رو به وخامت گذارده است.

.
باران بازدید : 743 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز هفدهم
راهکار افزایش درآمد

در جهان هستی، هیچ رویداد اتفاقی یا حادثه‌ای وجود ندارد. هیچ اتفاقی نمی‌افتد مگر آنکه اراده‌ی کسی بر رخ دادنِ آن قرار گیرد.
ویلیام بورو (۱۹۱۴ – ۱۹۹۷)
شاعر و نویسنده

هنگامی که شما نیروی قدرشناسی را به سوی یک موقعیت منفی هدایت می‌کنید، موقعیت جدیدی ایجاد می‌شود که شرایط پیشین را از بین می‌برد. به این معنا که وقتی شما خود را به جایی برسانید که برای پول شکرگزار باشید نه آن‌که نداشتن پول را احساس کنید، شرایط جدیدی برای‌تان ایجاد می‌شود که کمبود پول را از بین می‌برد و به صورت شگفت‌انگیزی آن را با پول بیشتری جایگزین می‌کند.

هر احساس بدی درباره‌ی پول، آن را از شما دورتر می‌کند و میزان پول را در زندگی‌تان کاهش می‌دهد و هر بار که این احساس را داشته باشید، مقدار پول را کمتر می‌کنید. اگر درخصوص پول احساساتی مانند حسادت، نارضایتی، نگرانی و ترس داشته باشید، هیچ‌وقت نمی‌توانید پول بیشتری به دست آورید. قانون جذب می‌گوید هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند، بنابراین اگر شما از نداشتن پول احساس نارضایتی کنید، با به دست نیاوردن پول کافی، نارضایتی‌تان بیشتر می‌شود. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید، نگران باشید، شرایط‌تان به سمت و سوی افزایش نگرانی تغییر جهت می‌دهد. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید، بیمناک باشید، شرایط‌تان به جانب افزایش بیمناکی تغییر جهت خواهد داد.

..
باران بازدید : 557 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)


روز شانزده‍م
شکرگزاری و معجزه‌ی آن در سلامتی
معجزه با طبیعت در تضاد نیست، فقط با شناخت ما از طبیعت در تضاد است.
سن اگوستین (۳۵۴ – ۴۳۰)
عالم الهیات و کشیش کاتولیک

ما باید بیشتر وقت‌ها احساس سلامتی، پُر انرژی بودن و شادمانی داشته باشیم زیرا به این صورت است که می‌توانیم به امتیاز و شایستگیِ خود برای سلامتیِ کامل دست یابیم. واقعیت این است که خیلی کسان متأسفانه این احساس را ندارند. بسیاری با بیماری، مشکلاتی در ساختار بدنی یا مشکلات روانی و افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند که تمامیِ این‌ها به معنای برخوردار نبودن از سلامت کامل است.

شکرگزاری سریع‌ترین راهی است که من می‌شناسم و به وسیله‌ی آن می‌توان سلامتیِ کاملی را به دست آورید که به لحاظ بدنی و جسمانی انتظارش را دارید. تمامیِ بهبودی‌های معجزه‌واری که ما تاکنون دیده‌ایم، نتیجه‌ی بازگشت سریع سلامتی به بدن انسانی است که پیشتر در آن نشانی از سلامتیِ کامل دیده نمی‌شد. اگر فکر می‌کنید که شکرگزاری باعث تأثیرهای معجزه‌آسا در سلامتی و بدن شما نمی‌شود، آنگاه چند تا از داستان‌های مربوط به بازگشت معجزه‌وار سلامتی را در سایت www.thesecret.tv/stories بخوانید.

نیروی معجزه‌آسای شکرگزاری سبب می‌شود جریان سلامتی در ذهن و بدن افزایش یابد که می‌تواند برای بهبود سریع‌تر به بدن کمک کند و این مسئله در پژوهش‌های بسیاری اثبات شده است. نیروی قدرشناسی، دست به دست مراقبت مناسب از بدن یا تغذیه یا توصیه‌های پزشکی می‌دهد که شما انتخاب کنید.

باران بازدید : 196 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز پانزدهم
روابط‌تان را به گونه‌ای معجزه‌آسا بهبود بخشید

اگر روابط شما با شخص یا اشخاصی سرد است و یا روابط‌تان با آنها به شکست انجامیده و قلب‌تان از این بابت شکسته یا در قلب‌تان کینه و یا سرزنشی متوجه آنهاست، می‌توانید این وضع را با قدرشناسی عوض کنید. قدرشناسی به گونه‌ای شگفت هر رابطه‌ی سختی را بهبود خواهد بخشید، خواه با خواهرتان باشد یا برادر، پسرتان، دخترتان، شریک و یا رئیس. همکار، مادر یا پدر همسرتان، دوست و یا همسایه‌تان.

هنگامی که با یک رابطه‌ی سخت یا یک موقعیت چالش برانگیز در یک ارتباط روبرو هستیم، تقریباً در همه‌ی آن شرایط ، حتی ذره‌ای نسبت به آن فرد سپاسگزار نیستیم. به جای آن، به خاطر مشکلات‌مان به متهم کردن دیگران می‌پردازیم و این یعنی که اندکی حسِ‌ قدرشناسی نیز در ما وجود ندارد. سرزنش هیچ‌گاه باعث بهبود یک رابطه نمی‌شود و به همین ترتیب زندگیِ شما را بهتر نمی‌کند. در حقیقت هر اندازه که شما بیشتر سرزنش می‌کنید، روابط‌تان بدتر می‌شود و زندگی‌تان به سوی بدتر شدن پیش خواهد رفت.


باران بازدید : 534 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روز ششم
راز پیشرفت کارها،مدیر نامرئی

اگر شما هر فعالیتی، هر هنری، هر مهارتی و هر نظم و ترتیبی را که بر آن تسلط دارید تا آنجا که امکان دارد به پیش ببرید و تا مرزهایی به جلو برانیدشان که پیش‌تر به آن نرسیده بودند، آنگاه آنها را به سرزمین معجزه رهنمون شده‌اید.
تام رابین (۱۹۳۶-) نویسنده


چگونه امکان دارد کسی که در فقر مطلق به دنیا آمده، بی‌هیچ چیزی زندگی را شروع کند و با تحصیلات بسیار کمی که دارد، رئیس جمهور یا فرد مشهوری شود یا یک امپراتوری را بناگذارد و به یکی از ثروتمندان جهان بدل شود؟

و چگونه است که دو نفر که کاری را با هم شروع می‌کنند، یکی‌شان به موفقیت‌های بزرگ دست می‌یابد، حال آنکه دیگری به رغم تلاشی که برای دستیابی به موفقیت به خرج می‌دهد، به نتیجهٔ مهمی دست پیدا نمی‌کند.

.
باران بازدید : 604 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روز پنجم
ثروت، پاداش شکرگزاری

شکرگزاری ثروت است و شکایت، فقر.
کریستین ساینس هیمنال

اگر در زندگیِ شما کمبود پول وجود دارد، دقت کنید که نگرانی و حسادت، رشک و ناامیدی، دلسردی، شک و ترس دربارهٔ پول، هیچ‌گاه برای شما پول بیشتر نمی‌آورد

زیرا این احساسات از کمبود حس قدرشناسی برای پولی ناشی می‌شود که اکنون دارید. شکایت کردن راجع به پول، بحث کردن دربارهٔ پول، سرخورده شدن در ارتباط با پول، نق زدن دربارهٔ قیمت چیزی نشانه‌های شکرگزاری نیست، بنابراین وضعیت پولی در زندگیِ شما نه تنها بهتر نخواهد شد، بلکه بدتر هم می‌شود


شکرگزاری آن هم زمانی که پول کمی دارید، برای برخی افراد احساس چالش برانگیزی است، ولی هنگامی که متوجه شوید تا زمانی که شکرگزار نباشید، هیچ تغییری پدید نمی‌آید، به شکرگزار بودن متقاعد خواهید شد

.
برای افراد زیادی، پول مسئله‌ای فریبنده است. به ویژه وقتی که پول کافی ندارند، بنابراین، دو گام برای رسیدن به پول مورد نیاز وجود دارد. بسیار مهم است که شما تمرین را با دقت در ابتدای روز مطالعه کنید، چراکه می‌باید تمرین پول را در طول روز اجرا کرد.

چند لحظه بنشینید و به دوران کودکیِ خود بیندیشید، در آن دوران شما پولی نداشتید.

باران بازدید : 177 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)


حرفی را نزنید مگر اینکه

درست

مفید

و

از روی محبت باشد


من فکر میکنم اگه این هفته بتونیم همین یه تمرین رو انجام بدیم خییییلی خیلییی کار مهمی انجام دادیم

مگر اینکه شما از اون دسته از ادمها باشید که فکر می کنن همه حرفاشون هم درسته هم مفیده و هم از روی محبت

!


منبع: شاد بودن


باران بازدید : 149 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

آیا شما هم مثل من نسبت به بعضی ویژگیها اگر به شما نسبت داده بشه احساس خشم  می کنید؟

مثل دروغگویی ، دورویی یا خیلی چیزای دیگه؟

اگر به شما نسبت دروغگو بدهند چه حسی پیدا می کنید؟

انکار ؟

عصبانیت؟

پر خاش؟

چند بار تا به حال به دیگران نسبت دروغگویی داده اید؟

 همه ی ما کاستی هایی داریم که دردی رو در درونمان ایجاد می کند و باعث میشود که پنهانش کنیم و با اون مواجه نشویم

با پنهان کردنش سعی می کنیم وانمود کنیم که در ما وجود ندارد .

اگر هم کسی اون رو به ما نسبت بده سخت خشمگین می شویم.

 

تا پنجشنبه هفته آینده دراین وبلاگ  در مورد نیمه ی تاریک وجود خواهم نوشت  نوشته های من بر اساس تعلیمات  دبی فورد است


پ.ن:امروز یعنی ۴شنبه ادامه ی مطلب را نوشته ام  برای خواندن آن روی ادامه مطلب کلیک کنیدبرای خواند آن باید عضو وبلاگ باشید. عضویت در وبلاگ با عضویت در خبر نامه متفاوت است.




باران بازدید : 820 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هدف شما در زندگی چیست؟

 

چگونه باید هدفمان را پیدا کنیم؟


 

 

امیدوارم نگویید هدفی ندارید. اگر ندارید همین امروز یکی دست و پا کنید!

آخر مگر می شود آدم زنده هیچ هدفی نداشته باشد؟

ولی من میدانم هدف دارید ولی شاید بعضی از شما ندانید هدف واقعیتان چیست!!

خوب شاید بعضی از شما بگویید می خواهم پولدار شوم

یا یک زندگی خانوادگی شاد و زیبا داشته باشم

یا انسان سالم و تندرستی باشم

اما اینها هیچ تصویری ایجاد نمی کندُ هیچ جزییاتی ندارد!

و....

یا اینکه نمی دانید چگونه بفهمید چه هدفی دارید

آخر ما باید اول بدانیم چه هدفی داریم تا بتوانیم برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم و راه های رسیدن به آن را هموار کنیم

البته قدم به قدم نه به یکباره

برای اینکه بفهمیم هدف درونی و واقعی ما چیست باید..

باران بازدید : 327 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

بسیاری از ما خیلی دوست داریم بگوییم در گذشته همیه چیز خیلی بهتر بود

آیا وقعا در گذشته همه ی چی یا اکثر چیز ها بهتر از امرور بود؟

حالا خیلی هم دور نمی روم. همین ۲۰ سال پیش چند نفر از ما به اینترنت دسترسی داشتیم؟

من که اگر این کامپیوتر و همین اینترنت را نداشتم خیلی کارهایی که الان از پسش بر میام رو نمی تونستم انجام بدم

اینجا با هزینه اندکی می تونم کالاهایی که توی خونه می شه درستشون کرد رو بفروشم.

می تونم ....

باران بازدید : 667 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دوستان من

همه ی ما یه سری کار انجام نشده داریم که اون قدر عقب انداختیمشون که روی هم تل انبار شدن.

این کارای تل انبار شده روی ذهن ما اثر میذارن. حتی اگه خودمون همیشه یادمون نباشه ذهن نا خود آگاه ما همیشه با اونها در گیره ، کاهی حس خوبی نداریم نمی دونیم چرا، گاهی بدون انجام کاری حس خستگی میکنیم، افکارمون نظم لازم رو نداره حس اضطراب داریم. یکی از راههایی که میتونه برای بهبود این موارد کمک کنه اینه که کار های نیمه تماممون رو تموم کنیم. هر چی که تکلیفش نامشخص باشه در ضمیر نا خود اگاه ما تاثیر میذاره حتی میتونه باعث پرخاشگری بشه.

در واقع باید تکلیفمون رو با این کارها روشن کنیم تا ذاهنمون آرام بشه و بتونه تصمیمات درستی بگیره

برای اینکه تموم کردن این کارها برای ما آسون بشه باید ..........

 

بقیه رو در ادامه مطلب بخونید

 

 

 

 

درباره ما
اگر دوست دارید کاری برای شاد بودن خود انجام دهید.اینجا وبلاگ خوبی است. جای خوبی آمده اید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    خرید شارژ مستقیم و و خرید رمز شارژ سیم کارت های اعتباری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 2,338
  • بازدید کلی : 86,266
  • کدهای اختصاصی