loading...
شاد بودن
باران بازدید : 582 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (1)

کانال شاد بودن در تلگرام افتتاح شد


تمرینات کتاب معجزه را می توانید به تدریج با صدای من در این کانال بشنوید.

از روز 5شنبه 9مهر این کانال شروع به فعالیت کرده است و مطالب قبلی نیز قابل مشاهده است .

در کانال تلگرام اعضا یکدیگر را نمی بینند وامکان مزاحمت برای افراد وجود ندارد. . و فقط مدیر کانال قادر به ارسال مظلب می باشد . 

لینک کانال شاد بودن در تلگرام:

https://telegram.me/shadboodan

منتظر دبدارتان دوستان و همراهان خوب هستم

در صورتی که برای پیوستن به کانال شاد بودن در تلگرام مشکلی دارید  به (این شماره به تلگرام متصل نیست )09308305704 پیامک بزنید و شماره تلگرام و نام خود را بگویید و بنویسید:کانال شاد بودن در تلگرام 

باران بازدید : 425 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (1)


آمادگی ذهن برای جذب هرچه بیشتر

پول با یک تمرین بسیار آسان


دیروز در گروه واتس اپ " شاد بودن" یه تمرینی گذاشته شد و همراهان خوب من تصمیم گرفتند این تمرین را برای شروع جذب پول شروع کنند

از همینجا از همه ی این دوستانم سپاسگزاری می کنم

خوشحالم که همراهان خوبی پیدا کرده ام و می توانیم با هم راه موفقیت و شاد بودن را ادامه دهیم.

داشتن همراه خیلی خوب است

راستی از دوستانی که عضو وبلاگ  هستند خواهش می کنم در خبر نامه هم عضو شوند تا با به روز شدن ولاگ آنها هم از مطالب جدید با خبر شوند.

من سعی می کنم
  می خواهم اینجا چیزهایی که در مورد ثروت موفقیت ،تندرستی و شادی و .. یاد گرفتم براشون وقت گذاشتم و حتی هزینه کردم به رایگان با شما سهیم شوم.

اینجا خبری از گرفتن پول (حداقل تا چند سال) نیست و همه چی رایگان است.

خوشحالم که من را همراهی می کنید.

و اما تمرین امروز:

وقتی از افراد می پرسیم آیا پول دوست داری یه عده می گویند: نه من به مادیات علاقه ندارم

بعضیها می گویند پول آدم رو از راه به در می کند

بعضی میگویند مگه میشه کسی پول را دوست نداشته باشد؟

بعضی می گویند .....

حتی

آنها که می گویند مگه می شود پول را دوست نداشت در ذهن و درون ناخودآگاهشان از پول فراری اند

چرا که اکثر چیز هایی که در اطرافمان هست ما را به این ذهن هدایت میکند که پول کلان فقط از راههای ناسالم به دست می آید

در سریالها انسانهای شریف فقیرند

و انسانهای پولدار اغلب بدجنس یا کلاهبردارند

پس ذهن ناهشیار ما بدون اینکه بداند آموزش دیده که پول خوب نیست.

اما من می گویم پول خوب است اگر ما انسان خوبی باشیم و اگر پول را صرف چیزهای خوب کنیم و با آن شادی را به زندگی خود و دیگران بیاوریم.

مثل هر چیز دیگری که خوب یا بد بودن آن به خود انسانها بر می گردد.

امروز یک کاغذ و قلم بردارید و همینطور یک خودکار یا ماژیک مشکی . یه جای خلوت پیدا کنید. موبایلتونو خاموش کنید و کاغذ را به دو بخش عمودی تقسیم کنید.

یک طرف از کاغذ تمام چیزای بدی که در مورد پول شنیدید رو بنویسید یا هر فکر بدی که در مورد پول ثروت یا آدمهای پولدار در ذهن دارید و یا در فیلم دیده اید یا شنیده اید بنویسید.

امروز می خوایم ضمیر نیمه هشیار مان را با ذهن هشیارمان هماهنگ کنیم.


بقیه را در ادامه مطلب بخوانید











باران بازدید : 1121 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز هجدهم
لیست کارهای انجام دادنی

دنیا پر از چیزهای شگفت‌انگیز است و منتظر شعور و سرعت انتقال ما مانده تا هوشمندانه رشد کند.
اِدن فیلپوتی (۱۸۶۲-۱۹۶۰)
رمان نویس و شاعر

وقتی به درستی به قدرشناسی فکر می‌کنید، درمی‌یابید که بهترین دوست‌تان است. او همیشه در کنار شماست، همیشه آماده است تا به شما کمک کند، هیچ‌وقت تنهاتان نمی‌گذارد و به شما پشت نمی‌کند و هرچه محکم‌تر به او تکیه دهید، بیشتر به شما کمک خواهد کرد و زندگی‌تان را از مواهب بیشتر سرشار می‌کند. تمرین امروز به شما می‌آموزد که بیشتر به قدرشناسی تکیه کنید، تا بتواند کارهای ارزنده‌ی بیشتری برای‌تان انجام دهد.

هر روز، در زندگی مشکلات کوچکی چهره نشان می‌دهد و نیاز است که آنها را حل کنید. گاهی اوقات اگر چگونگیِ راه حل مشکل را ندانیم ممکن است احساس درماندگی کنیم. شاید مشکل شما این باشد که برای انجام تمام کارهاتان وقتِ لازم را ندارید و به این خاطر متضرر می‌شوید چراکه در شبانه روز ۲۴ ساعت بیشتر وقت نداریم وبه این خاطر شما احساس می‌کنید که سرتان بسیار شلوغ است و یا به اصطلاح وقت سر خاراندن هم ندارید و به اندازه‌ی لازم اوقات فراغت ندارید. شاید در خانه باشید و مشغول مراقبت از فرزندان هستید و احساس خستگی و کلافگی می‌کنید ولی وسیله‌ای برای کمک به شما وجود ندارد. شاید با مشکلی روبرو هستید که نیاز به حل فوری دارد ولی شما راه‌حلی سراغ ندارید. شاید چیزی را گم کرده‌اید و تلاش‌تان را برای یافتن آن انجام داده‌اید ولی در این کار توفیقی نداشته‌اید. شاید چیزی یا کسی را لازم دارید مثل حیوان خانگی، پرستار خوب بچه، آرایشگر ماهر، یا دندانپزشک یا دکتری حاذق و برخلاف تلاش زیادتان نتوانسته‌اید آن را به دست آورید. شاید به خاطر آنکه کسی برای انجام کاری از شما درخواستی کرده ولی نمی‌دانید که چگونه به درخواست‌اش پاسخ دهید دچار مشکل هستید. شاید شما با کسی دشمنی و مشکل دارید ولی به جای یافتن راه‌حلی برای مشکل، شرایط رو به وخامت گذارده است.

.
باران بازدید : 743 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

روز هفدهم
راهکار افزایش درآمد

در جهان هستی، هیچ رویداد اتفاقی یا حادثه‌ای وجود ندارد. هیچ اتفاقی نمی‌افتد مگر آنکه اراده‌ی کسی بر رخ دادنِ آن قرار گیرد.
ویلیام بورو (۱۹۱۴ – ۱۹۹۷)
شاعر و نویسنده

هنگامی که شما نیروی قدرشناسی را به سوی یک موقعیت منفی هدایت می‌کنید، موقعیت جدیدی ایجاد می‌شود که شرایط پیشین را از بین می‌برد. به این معنا که وقتی شما خود را به جایی برسانید که برای پول شکرگزار باشید نه آن‌که نداشتن پول را احساس کنید، شرایط جدیدی برای‌تان ایجاد می‌شود که کمبود پول را از بین می‌برد و به صورت شگفت‌انگیزی آن را با پول بیشتری جایگزین می‌کند.

هر احساس بدی درباره‌ی پول، آن را از شما دورتر می‌کند و میزان پول را در زندگی‌تان کاهش می‌دهد و هر بار که این احساس را داشته باشید، مقدار پول را کمتر می‌کنید. اگر درخصوص پول احساساتی مانند حسادت، نارضایتی، نگرانی و ترس داشته باشید، هیچ‌وقت نمی‌توانید پول بیشتری به دست آورید. قانون جذب می‌گوید هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند، بنابراین اگر شما از نداشتن پول احساس نارضایتی کنید، با به دست نیاوردن پول کافی، نارضایتی‌تان بیشتر می‌شود. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید، نگران باشید، شرایط‌تان به سمت و سوی افزایش نگرانی تغییر جهت می‌دهد. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید، بیمناک باشید، شرایط‌تان به جانب افزایش بیمناکی تغییر جهت خواهد داد.

..
باران بازدید : 534 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روز ششم
راز پیشرفت کارها،مدیر نامرئی

اگر شما هر فعالیتی، هر هنری، هر مهارتی و هر نظم و ترتیبی را که بر آن تسلط دارید تا آنجا که امکان دارد به پیش ببرید و تا مرزهایی به جلو برانیدشان که پیش‌تر به آن نرسیده بودند، آنگاه آنها را به سرزمین معجزه رهنمون شده‌اید.
تام رابین (۱۹۳۶-) نویسنده


چگونه امکان دارد کسی که در فقر مطلق به دنیا آمده، بی‌هیچ چیزی زندگی را شروع کند و با تحصیلات بسیار کمی که دارد، رئیس جمهور یا فرد مشهوری شود یا یک امپراتوری را بناگذارد و به یکی از ثروتمندان جهان بدل شود؟

و چگونه است که دو نفر که کاری را با هم شروع می‌کنند، یکی‌شان به موفقیت‌های بزرگ دست می‌یابد، حال آنکه دیگری به رغم تلاشی که برای دستیابی به موفقیت به خرج می‌دهد، به نتیجهٔ مهمی دست پیدا نمی‌کند.

.
باران بازدید : 604 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روز پنجم
ثروت، پاداش شکرگزاری

شکرگزاری ثروت است و شکایت، فقر.
کریستین ساینس هیمنال

اگر در زندگیِ شما کمبود پول وجود دارد، دقت کنید که نگرانی و حسادت، رشک و ناامیدی، دلسردی، شک و ترس دربارهٔ پول، هیچ‌گاه برای شما پول بیشتر نمی‌آورد

زیرا این احساسات از کمبود حس قدرشناسی برای پولی ناشی می‌شود که اکنون دارید. شکایت کردن راجع به پول، بحث کردن دربارهٔ پول، سرخورده شدن در ارتباط با پول، نق زدن دربارهٔ قیمت چیزی نشانه‌های شکرگزاری نیست، بنابراین وضعیت پولی در زندگیِ شما نه تنها بهتر نخواهد شد، بلکه بدتر هم می‌شود


شکرگزاری آن هم زمانی که پول کمی دارید، برای برخی افراد احساس چالش برانگیزی است، ولی هنگامی که متوجه شوید تا زمانی که شکرگزار نباشید، هیچ تغییری پدید نمی‌آید، به شکرگزار بودن متقاعد خواهید شد

.
برای افراد زیادی، پول مسئله‌ای فریبنده است. به ویژه وقتی که پول کافی ندارند، بنابراین، دو گام برای رسیدن به پول مورد نیاز وجود دارد. بسیار مهم است که شما تمرین را با دقت در ابتدای روز مطالعه کنید، چراکه می‌باید تمرین پول را در طول روز اجرا کرد.

چند لحظه بنشینید و به دوران کودکیِ خود بیندیشید، در آن دوران شما پولی نداشتید.

درباره ما
اگر دوست دارید کاری برای شاد بودن خود انجام دهید.اینجا وبلاگ خوبی است. جای خوبی آمده اید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    خرید شارژ مستقیم و و خرید رمز شارژ سیم کارت های اعتباری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 2,360
  • بازدید کلی : 86,288
  • کدهای اختصاصی