loading...
شاد بودن
باران بازدید : 763 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

این کار می تواند برای تو یک:


1-تفریح و سرگرمی باشدچشمک

 

یا

2-حرکتی به سوی معنویتفرشته

 

یا

 

3-حرکت به سوی سلامت جسم و روانلبخند

 

 

باشد


*من هر وقت اینکار را انجام می دهم حس خوبی پیدا می کنم*

 

 

ذهنم خالی تر می شود حتی شده برای چند لحظه گفتگوهای درونی ام کم

می شود. هر جوری که هستم بهتر می شوم

 

 

*برای خواندن بقیه مطلب روی ادامه ی مطلب کلیک کن

 

 

همراه با ثبات من سپاسگزارم که اونقدر برای حس خوبت ارزش قایلی که مسیر عضویت رو طی می کنی.و همراه خوب من میشی
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر دوست دارید کاری برای شاد بودن خود انجام دهید.اینجا وبلاگ خوبی است. جای خوبی آمده اید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    خرید شارژ مستقیم و و خرید رمز شارژ سیم کارت های اعتباری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 2,677
  • بازدید کلی : 86,605
  • کدهای اختصاصی